Forum www.sojuszezakonjedi.fora.pl Strona Główna www.sojuszezakonjedi.fora.pl
Forum Sojuszu Zakon jedi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zorganizować pomoc w obronie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sojuszezakonjedi.fora.pl Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbr0
Kadet



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:38, 06 Maj 2009    Temat postu: Jak zorganizować pomoc w obronie?

(Ten post jest przeniesieniem dyskusji z wnętrza gry na forum.)
Demianos ma absolutną rację. Powinniśmy sobie pomagać.
Niestety jak się okazuje nie jest to proste, nie tylko dlatego, że część z nas nie chce walczyć, ale też dlatego, że jak na razie mamy słabą organizację obrony.
Z moich wysp, dotarcie do miast atakowanego zajmuje (już tylko szpiegowi) ponad 4,5 godziny. Wysłałem go króko po przeczytaniu informacji o ataku, a jeszcze tam nie dotarł (zoastała mu jeszcze prawie godzina).
Flota popłynie ładnych kilka godzin. Jak mam mu pomóc?

Może nasz miłościwie panujący coś zaproponuje? Jakiś podział na sektory, albo obszary patrolowania... NIe mam pojęcia.
W każdym razie w takiej organizacji zostaje nam tylko pomoc w obrębie bliskiego sąsiedztwa. Ale może tak musi zostać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbr0
Kadet



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:54, 06 Maj 2009    Temat postu:

Właśnie sprawdziłem dokładnie - moje statki do wskazanych miast popłyną 1 dzień i 8 godzin. Trudno zakładać, że po takim czasie będą w stanie komukolwiek pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DASTII1665
Rycerz jedi



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:43, 07 Maj 2009    Temat postu:

Proponuje zebrac raz wojsko a pozadnie i zaatakowac wroga .
Chociaż bardziej bym był za pokojowymi rozwiazywaniamy sporow jesli to by nie pomogło wtedy wojna. Uzgodnili bysmy ze np. do dnia x zbieramy (tworzymy) wojsko. Po utworzeniu kazdy mial by je wyslac na wroga.
Ale pierw bym poprosil dyplomate (xandra) by próbował to rozwiązac w sposób delikatny.

Proszę o wasze opinie co do tego postu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DASTII1665 dnia Czw 13:44, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin85
Rycerz jedi



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask (Lędziny)

PostWysłany: Sob 0:17, 09 Maj 2009    Temat postu:

Jestem za rozwiązaniem dyplomatycznym najlepiej jak ktoś napisze do niego ,że w razie ataku na kogokolwiek z sojuszu będziemy odpowiadać atakami które nie będą na rękę nam i jemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:06, 10 Maj 2009    Temat postu:

popieram nie ma sensu tracenia kasy tak jak ja to zrobilem poszla cala kaska jak plynelem do tego typa i z braku kaski stracilem 500 hopkow
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbr0
Kadet



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:56, 16 Maj 2009    Temat postu:

Dyplomacja - to zawsze najważniejszy sposób walki. Dlatego popieram zawsze na początek negocjacje. Jednak historia (ta niewirtualna) pokazuje, że dobre negocjacje polityczne prowadzą te sojusze, z którymi trzeba się liczyć.

Dlatego:
1. nie warto tracić pieniędzy i czasu na pojedyncze i nieprzygotowane walki (jak ktoś wpakuje się w wojnę - to ma problem)
2. Opracujmy PILNIE stałą strategię poruszania się po mapie. Może ktoś jednak rozpozna na co pozwala okupacja? Może da się stworzyć w okupowanych miastach stałe przyczółki bazowe? Wtedy np. każdy musiałby do takiego przyczółka wysłać po 2 statki i 10 żołnierzy?
3. Zróbmy jednak jąkąś małą wojnę ze słabszym przeciwnikiem, żeby sprawdzić czego nie wiemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin85
Rycerz jedi



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask (Lędziny)

PostWysłany: Czw 2:50, 21 Maj 2009    Temat postu:

Wybrałem cel ale ważne by część (cały ale to marzenie) sojuszu uczestniczyła w walce gracz nazywa się WASP.
Podbijam kolonie w pobliżu Llosios[69:29] Miasto nie sadze by domyślał się ,że chodzi o niego.
Ale przed jakimkolwiek posunięciem proszę o wypowiedz na ten temat na forum a ruszyć na niego możemy 31 wieczorem o wspólnej porze.
Na pytanie dlaczego taki cel odpowiem z sojuszem jest zawsze ryzyko ,że ktoś z zewnątrz się włączy a tu jest tylko jeden i na początek będzie bezpieczniej jak i fakt ,że jest od większości sojuszu daleko czekam na wasza opinie.
Musze was tez poinformować ,że on nie jest słaby ma dość silna armie i jest w top.800
Dlatego jak ktoś znajdzie jakiś inny cel proszę pisać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbr0
Kadet



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:09, 22 Maj 2009    Temat postu:

WASP ma poniższe miasta:
Legion [69:29] Llosios
D-Generation [68:30] Brisios
WSP [68:29] Osaeos
Lenergy [69:29] Llosios
Olimpia [68:30] Brisios
Evolution [69:30] Eldautia

Punktów 358.530 i 4.007 punktów geberalskich

Proponuje wybrać po 1 mieście na kolonię na każdej wyspie gdzie ma swoje siedziby. Zajmijmy te kolonie o potem zaatakujmy WASPa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 0:39, 24 Maj 2009    Temat postu:

a co to waspa
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin85
Rycerz jedi



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask (Lędziny)

PostWysłany: Nie 2:33, 24 Maj 2009    Temat postu:

Przed wojna z sojuszem myślę sobie o jakiś manewrach żeby sprawdzić nasza mobilność. WASP to gracz z dość wysoka armia jest agresywnym graczem to znaczy ze będzie się bronić Razz
Ale nie jest w żadnym sojuszu dlatego łatwiej będzie na nim poćwiczyć chodzi mi o to kto będzie w wojnach uczestniczył bo fakt jest taki ,że tylko 4 osoby na 12 się wypowiedziały.
A co do Wojny trzeba zrozumieć ,że wojna to strata jednostek ale ponosi za sobą wiedze która się na pewno przyda a jeśli dobrze rozporządzimy jednostki to nawet nie będziemy stratni.
Jeśli uderzy armia 4 graczy po 500 Hoplita to jest różnica jak będzie 2000Hop.
A głownie chodzi mi o pewnego rodzaju zgranie wiem ze nie każdy ma czas ale można się dogadać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DASTII1665
Rycerz jedi



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:16, 24 Maj 2009    Temat postu:

dobra. Niech bedzie zaatakuje tego gracza . Myslę ,że manewry to niezły pomysł. Ale on jest w sojuszu znajdźcie kogos kto jest bez sojuszu na początek

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DASTII1665 dnia Nie 11:21, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sojuszezakonjedi.fora.pl Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin